суботу, 16 липня 2011 р.

Біблійні історії. Родинне читання

Готуємо до видання книгу-переказ біблійних оповідань

До книги увійшли розповіді про основні події Священної Історії з ілюстраціями, що належать до унікальної художньої колекції біблійних сюжетів. 
Просто та доступно розповідається про Божий Промисел в житті людей. Ця книга – для читання у родинному колі; красиво оформлена та ілюстрована, що робить її гарним подарунком.

 Уривок з книги

ВИДІННЯ ЯКОВА
Бут. 28
Попрощався Яків із матір’ю і пішов у Харан. По дорозі спинився ночувати в одному місці, бо вже зайшло сонце. Взяв собі камінь з того місця, підклав під голову і ліг спати.
І бачить уві сні: ось східці стоять на землі, а вершком сягають неба. І ось Ангели Божі виходять і сходять по них. І Господь стоїть на них, і промовляє:
Я Господь, Бог Авраама і Бог Ісаака, батька твого. Землю, на котрій ти ліг, Я віддам тобі й твоїм нащадкам. І будуть нащадки твої численніші за пісок земний. Розкинеться земля твоя ген до моря, на схід, і на північ і на південь. І будуть благословенні в тобі і нащадках твоїх усі народи землі. Я завжди з тобою і берегтиму тебе, куди б не прямував ти. І поверну тебе у цю землю. Я не покину тебе, допоки того не ви­конаю, що обіцяв був тобі.
Прокинувся Яків зі сну і мовить:
– Дійсно, Господь присутній на місці цьому; а я й не знав.
Він злякався дуже.
– Яке страшне це місце! Це ніщо інше, як дім Божий, це ворота небесні!
І встав Яків зранку, і взяв камінь, на якому спав, і поставив його як пам’ятку, і полив поверх нього єлеєм.
І нарік Яків те місце Вефіль. 

Немає коментарів: