середу, 31 серпня 2011 р.

Клайв Стейплз Люїс. ЛЮБОВ

Готуємо переклад книги К. С. Люїса "Любов"

Сам автор в анотації до книги пише: 
"Бог є любов", - говорить євангелист Іоан. Коли я вперше намагався писати цю книгу, я думав, що слова ці вказують мені прямий і простий шлях. Я зможу, думав я, показати, що любов у людей заслуговує на своє ім'я, якщо вона схожа на Любов, якою є Бог. І я розмежував любов-потребу і любов-дар. Типовий приклад любові-дару - любов до своїх дітей людини, яка працює заради них, не шкодуючи сил, усе віддає їм і жити без них не хоче. Любов-потребу відчуває перелякана дитина, що кидається до матері.
Я й не сумнівався у тому, яка з них більше схожа на Бога. Його любов - дар. Отець віддає себе Синові, Син - Отцеві і світові і, нарешті, дарує Отцеві сам світ у Собі і через Себе.
Про творчість видатного письменника можна прочитати тут


Немає коментарів: